dilluns, 2 de març del 2020

I ELS GUANYADORS DEL CONCURS DE DIBUIX SÓN...

Ja torno a ser aquí!!!

Fa dies que no teníeu notícies meves, però és que me n'he anat a passar uns dies a casa una amiga meva, la Lilit de Cal Trempat, no se si la coneixeu... I a sobre m'he ben constipat. Si noi, tot i aquest bo que fa... No ho entenc pas... Bé, en fi...

Anem per feina que tenim unes quantes coses entre mans, molta feina i poc temps per tot plegat.

Primer de tot tenim un deute que vull eixugar ara mateix...
Us deixo aquí sota els 5 dibuixos guanyadors del concurs de dibuix. GRÀCIES A LES 74 PERSONES QUE HI HEU PARTICIPAT!!! Tot un rècord!! Us vull mostrar el meu agraïment.

El 5è classificat ha estat....
Escola de Sant Llorenç, de Guardiola de Berguedà.


El 4t classificat:
Escola Sant Joan, de Berga. 4tA.

El 3r classificat:
Escola de Gironella.
El 2n classificat:
Escola Galceran de Pinós, de Bagà.
... I el dibuix que heu votat com el riu més riu ha estat....
Escola Sant Joan, de Berga. 4tB.

Felicitats als dibuixants i dibuixantes!!!! Per tots ells tinc a punt una sorpresa. Quan els meus companys del CdA vinguin a les vostres escoles, us la portaran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada