dijous, 27 de febrer del 2020

Ja teniu el 4t a punt! (i la TASCA 2 també)


Ja tornem a agafar el fil de les investigacions, avancem amb el projecte i ens acostem cada vegada més al dia que anirem a fer l'estudi del riu.

Tot i que encara em falta rebre alguna resposta al tercer missatge, continuem endavant amb el meu 4t missatge i la segona tasca. Totes dues feines ja les podeu començar: les teniu a punt al bloc. Necessitareu imprimir la "Fitxa d'observació inicial", que podeu descarregar des del bloc, a l'apartat dels meus missatges.

Com sempre si teniu algun dubte o pregunta em podeu escriure un correu electrònic o fer una entrada al bloc per intentar que entre tots la resolem. Els científics que col·laboren són més bons científics!
Fins aviat!!!

Hugot del Catllaràs


PS: estic a punt d'enllestir el recompte dels vostres vots al concurs de dibuix. Us avanço, en primícia, que el proper dilluns 2 de març exactament a les 9:10h del matí, faré públics els guanyadors al meu bloc. Estigueu atents!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada