dimarts, 17 de desembre del 2019

Bon Nadal hugotaires!!!!

Holaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Que teniu l'àlbum a punt? Ja s'acosten les vacances de Nadal, els torrons, l'hivern i l'any vinent! I vosaltres ja heu fet bondat nois i noies? Jo sí que n'he fet, i ja estic preparant tota la infraestructura nadalenca: el tió i l'arbre! 


Com que no volia marxar de vacances sense dir-vos res, us he preparat una sorpresa. L'hauríeu de fer durant les vacances de Nadal. Es tracta de fer unes votacions a un concurs de dibuix que he organitzat. Cadascú de vosaltres hauria de fer-la, així sabrem quin és el riu més riu de tots els que m'heu enviat.
És una feina fàcil, haureu de puntuar els dibuixos dels vostres companys, això sí, fixant-vos-hi molt bé a veure quin riu és el que us sembla més natural de tots els que m'heu dibuixat. Felicitats en endavant per a tots els participants i l'enhorabona pels dibuixos, estic molt content!! Els dibuixants que tinguin més vots, rebran una sorpresa l'any vinent!!! Deixeu-ho a les meves mans.

Així que apa, ja ho sabeu! A votaaaaar! 
I bon Nadal i bon any nou! 
Fins l'any que vé!!!!

Hugot del Catllaràs

Per votar només has de clicar aquí o a la imatge d'aquí sota:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada