dimecres, 18 de setembre del 2019

Vet aquí el meu repte!



Hola nois i noies de la comarca:

Bon dia a totes i tots, als de l’alt i el baix Berguedà i als de ponent i als de llevant, als de la vora i als de més enllà. No sé si ja em coneixeu...

Sóc l’Hugot, i visc a la serra del Catllaràs, a l’Alt Berguedà. Hi heu estat mai?

Un ocellet m’ha dit que sou uns sagals i unes mosses mooolt espavilats i espavilades. Em veniu com anell al dit! He pensat que vosaltres em podríeu ajudar a fer un treball científic d’investigació sobre algun riu o riera que tingueu a prop del vostre poble. Tinc un gran i greu problema i necessito la vostra ajuda. Escriviu-me. Si voleu col·laborar amb mi, us explicaré en què consisteix. 

Els meus companys del camp d'aprenentatge us explicaran com trobar-me. Ells tenen el meu correu electrònic. Si els hi demaneu us el diran. Abans, però mireu el meu primer missatge, aquí mateix, al meu bloc. Sóc un bruixot modern jo, què us penseu? Però ja sóc vell, i em pesa l'esquena, i això de moure'm gaire no em va bé...

Us he preparat un joc, a veure si és veritat que sou uns investigadors de primera. Els meus amics del camp d'aprenentatge us l'explicaran. Atenció perquè necessitareu els ulls oberts i la ment desperta!

Sobretot no us descuideu de contestar-me tant aviat com sigui possible! Espero la vostra resposta.

A reveure!

Hugot del Catllaràs